Karabük Belediyesi’nden Eğitim Yolculuğuna Güçlü Katkı
Eklenme Tarihi: 08.09.2025 663 Görüntülenme

Karabük Belediyesi’nden Eğitim Yolculuğuna Güçlü Katkı

Türkiye’de 2025-2026 eğitim öğretim yılı bugün başladı. Karabük’te de ilk ders zilinin çalmasıyla birlikte öğrenciler okullarına kavuştu. Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Karabük İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş ile birlikte, Kılavuzlar İlkokulu’nu ziyaret ederek, eğitim hayatına ilk adımlarını atan öğrencilere özel olarak hazırlanan "Okula Başlangıç Setleri"ni dağıttı.

KARABÜK GENELİNDE 1.802 ÖĞRENCİYE ULAŞTI

Belediye tarafından bu yıl hazırlanan setler, Karabük’ün farklı mahallelerinde eğitim hayatına başlayan toplam 1.802 öğrenciye ulaştırıldı.

EN DEĞERLİ YATIRIM ÇOCUKLARIMIZIN EĞİTİMİ

Ziyarette açıklama yapan Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya; "Bizim için en kıymetli yatırım, çocuklarımızın eğitimidir. Onların daha iyi şartlarda yetişmeleri, güvenli ve sağlıklı ortamlarda öğrenim görmeleri için belediye olarak tüm imkânlarımızı seferber ediyoruz. Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz" dedi.

VELİLERDEN TEŞEKKÜR

Okul ziyaretinde öğretmenler ve veliler de Başkan Çetinkaya’ya teşekkür ederek, öğrenciler için yapılan bu desteğin anlamlı olduğunu ifade etti. Yeni eğitim öğretim yılının Karabük’e, öğrencilere, öğretmenlere ve tüm eğitim camiasına hayırlı olması temennisiyle program sona erdi.


Karabük Belediyesi’nden Eğitim Yolculuğuna Güçlü Katkı

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.