AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Demir Karabük’ü Ziyaret Etti
Eklenme Tarihi: 28.08.2025 703 Görüntülenme

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Demir Karabük’ü Ziyaret Etti

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Mustafa Demir, Karabük’te bir dizi ziyaret programı gerçekleştirdi. İlk olarak AK Parti Karabük İl Başkanlığını ziyaret eden Demir, ardından Karabük Belediyesi’nde Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya ile bir araya geldi. Ziyaretin ardından Belediye tarafından yürütülen projelerin yer aldığı alanlar gezildi, yatırımlar hakkında kapsamlı bilgiler alındı.

Programa AK Parti Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile İl Başkanı Ferhat Salt da katıldı. Heyet, Belediye projelerini yerinde görerek şehirde yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.

MUSTAFA DEMİR: "KARABÜK, AK PARTİ BELEDİYECİLİĞİNİN ÖRNEK ŞEHİRLERİNDEN BİRİDİR"

Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Demir, ziyaretin ardından yaptığı açıklamada; "Karabük’te belediyeciliğin her alanda güçlü bir şekilde hissedildiğini görmekten memnuniyet duydum. Yerinde incelediğimiz projeler sadece bugünü değil, gelecek kuşakları da kapsayan vizyon yatırımlardır. Sosyal alanlardan altyapıya, spordan çevre düzenlemelerine kadar ortaya konan çalışmalar, Karabük’ün değerine değer katmaktadır. Bizler de Genel Merkez olarak bu projelerin yanında olmaya devam edeceğiz" dedi.

CEM ŞAHİN: "PROJELERİN TAKİPÇİSİYİZ"

AK Parti Karabük Milletvekili Cem Şahin ise açıklamasında; "Karabük’te belediye tarafından hayata geçirilen projeler şehrimizin geleceğini güvence altına alacak yatırımlardır. Bizler de Ankara’da bu projelerin bakanlıklar nezdinde takipçisiyiz. Karabük için atılan her adım bizim için kıymetlidir" ifadelerini kullandı.

ALİ KESKİNKILIÇ: "ŞEHRİN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR"

AK Parti Karabük Milletvekili Ali Keskinkılıç; "Bugün gezdiğimiz alanlarda gördük ki Karabük Belediyesi çok yönlü bir hizmet anlayışı ortaya koyuyor. Spor sahaları, sosyal yaşam alanları ve kentsel dönüşüm projeleriyle şehrin çehresi değişiyor. Bu yatırımlar Karabük’ün gelişimine uzun vadeli katkılar sağlayacaktır" dedi.

ÖZKAN ÇETİNKAYA: "HER MAHALLEYE DOKUNAN YATIRIMLAR"

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Demir’in ziyaretinden duyduğu memnuniyeti ifade ederek şunları söyledi: "Şehrimizin geleceğini şekillendiren projeleri hayata geçirmek için gece gündüz çalışıyoruz. Yeni terminalden tema parklara, aktif yaş alma merkezinden modern altyapı yatırımlarına kadar çok sayıda projeyi Karabük’ün hizmetine sunuyoruz. Sayın Genel Başkan Yardımcımızın bu ziyaretleri bizler için önemli bir motivasyon kaynağıdır. Karabük’ün her mahallesine dokunan projelerle hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz."

FERHAT SALT: "BİRLİK RUHU KARABÜK’Ü GÜÇLENDİRİYOR"

AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt ise; "Teşkilatımız, milletvekillerimiz ve belediyemizle uyum içinde çalışıyoruz. Bu birlik ruhu, Karabük’e hizmet olarak yansıyor. Sayın Genel Başkan Yardımcımızın ziyaretleri, Karabük’e verilen değerin göstergesidir. Biz de bu birliktelikle şehrimizi daha ileriye taşımak için çalışmaya devam edeceğiz" diye konuştu.

 

Özkan Çetinkaya’dan Eğitime Büyük Katkı

Özkan Çetinkaya’dan Eğitime Büyük Katkı

10.06.2026 33 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya’nın girişimleriyle, mülkiyeti Karabük Belediyesi’ne ait olan 5000 Evler Bahçelievler Mahallesi’ndeki modern bina, anaokulu olarak hizmet vermek üzere Millî Eğitim Bakanlığı’na tahsis edildi.

Kayabaşı Mahallesi Şair İbrahim Yıldız Tema Parkı’mız Artık Çok Daha Güvenli

Kayabaşı Mahallesi Şair İbrahim Yıldız Tema Parkı’mız Artık Çok Daha Güvenli

10.06.2026 32 Görüntülenme

Çocuklarımız neşe içinde oynasın, ailelerimizin içi rahat etsin diye parkımızı 7/24 kamera güvenlik sistemleriyle koruma altına aldık. Parklarımıza zarar verilmesine de asla müsaade etmeyeceğiz. Şehrimizin her köşesinde huzuru inşa etmeye devam ediyoruz.

Kültür Gezileri Çanakkale ile Devam Ediyor

Kültür Gezileri Çanakkale ile Devam Ediyor

09.06.2026 34 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Karabük Belediyemiz tarafından düzenlenen Kültür Turları kapsamında, şehrimizin emektarı kıymetli büyüklerimizi şanlı tarihimizin yazıldığı topraklara, Çanakkale’ye yolcu ettik. Kıymetli büyüklerimizin yolları açık olsun. Selametle gidip, sağ salim dönmelerini temenni ediyorum. Keyifli geziler" dedi.