Başkan Çetinkaya’dan Amatör Spor Kulüplerine Dev Destek
Eklenme Tarihi: 25.11.2025 404 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya’dan Amatör Spor Kulüplerine Dev Destek

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, şehrin amatör spor camiasıyla bir araya gelerek kulüplere sağlanacak yeni dönem desteklerini açıkladı. Karabük Belediyesi Havuzlu Bahçe Sosyal Tesisi’nde gerçekleşen buluşmada amatör sporun geleceği, kulüplerin ihtiyaçları ve genç sporcular için yapılacak çalışmalar ele alındı.

Programa; Eskipazar Belediye Başkanı Serkan Cıva, Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, Karabük Futbol İl Temsilcisi İbrahim Harmanbaşı, Karabük ASKF Genel Başkanı İhsan Çevik ve amatör kulüp temsilcileri katıldı.

Başkan Çetinkaya, geçtiğimiz sezon olduğu gibi bu sezon da amatör spor kulüplerine malzeme ve ekipman desteği sağlayacağını duyurdu.

SPORUN VE SPORCUNUN HER ZAMAN YANINDA DURACAĞIZ

Başkan Özkan Çetinkaya yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı: "Amatör spor kulüplerimiz, gençlerimizin hem sağlıklı gelişiminde hem de sosyal hayatında önemli bir yere sahip. Kulüplerimizin güçlenmesi, sahadaki her sporcumuzun daha iyi imkânlarla yetişebilmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sporun ve sporcunun her zaman yanında duracağız."

ASKF BAŞKANI ÇEVİK’TEN TEŞEKKÜR

Karabük ASKF Genel Başkanı İhsan Çevik, amatör spor kulüplerine verilen desteğin kıymetli olduğunu vurgulayarak spora ve sporculara her zaman destek veren Başkan Çetinkaya’ya teşekkür etti.

Toplantı, kulüplerin beklentilerinin alınması ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

 

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 31 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.