Bölgenin En Büyük Sahipsiz Hayvan Bakımevi Hizmete Girdi
Eklenme Tarihi: 04.07.2025 827 Görüntülenme

Bölgenin En Büyük Sahipsiz Hayvan Bakımevi Hizmete Girdi

Karabük Belediyesi, sokak hayvanlarının yaşam koşullarını iyileştirmek için önemli bir projeyi hayata geçirdi. 41.000 metrekarelik alan üzerine kurulan 3.000 hayvan kapasiteli bölgenin en büyük sahipsiz hayvan bakımevi ve rehabilitasyon merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı.

Açılış programına Karabük Valisi Mustafa Yavuz, Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç, Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, İl Jandarma Komutanı İsmail Gökçek, İl Emniyet Müdürü Mehmet Ali Hasan Köse, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt’ın yanı sıra protokol üyeleri, Belediye yetkilileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

VALİ MUSTAFA YAVUZ: "BU TESİS KARABÜK’ÜN SORUMLULUK BİLİNCİNİ GÖSTERİYOR"

Karabük Valisi Mustafa Yavuz törende yaptığı konuşmada, %74’ü ormanlarla kaplı Karabük’te tüm canlıların korunmasının büyük bir sorumluluk olduğunu vurgulayarak; "Yeşil Karabük’ümüzde doğayı ve içinde yaşayan canlıları korumak hepimizin görevidir. Açılışını yaptığımız bu tesis yalnızca sahipsiz hayvanlarımız için değil, tüm doğamız için önemli bir kazanımdır. Belediyemiz, kurumlarımız ve gönüllülerimizle iş birliği içinde bu projeyi hayata geçirdik. Güçlerimizi birleştirerek Karabük’e yakışan bir tesis kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.

MİLLETVEKİLLERİMİZDEN DESTEK MESAJI

Karabük Milletvekili Cem Şahin; "AK Parti olarak sosyal sorumluluk projelerini her zaman öncelikli görüyoruz. Karabük Belediyesi’nin bu tesisi, hizmet odaklı yaklaşımımızın başarılı bir örneğidir" diyerek destek verdi.

Milletvekili Ali Keskinkılıç ise; "AK Parti belediyeciliği, hem insanlarımızın hem de tüm canlıların hakkını gözeten bir anlayışla hareket ediyor. Bu tesis de bunun en güzel örneklerinden biridir" ifadelerini kullandı.

BAŞKAN ÇETİNKAYA: "KARABÜK’TE İHTİYAÇ OLAN HER ALANDA KARARLILIKLA ÇALIŞIYORUZ"

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya ise konuşmasında; "Karabük’ün sosyal sorumluluk anlayışına yeni bir değer kazandıracak çok önemli bir eseri birlikte hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bölgenin en büyük Sahipsiz Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi yalnızca Karabük’e değil, çevre ilçelerimize de hizmet edecek güçlü bir tesistir. 26 milyon 340 bin lira yatırım bedeliyle tamamladığımız bu merkezde, 3.000 hayvan kapasiteli modern bakım ve rehabilitasyon birimleri, doğal gezinti parkurları, köpek oyun alanları ve ücretsiz sahiplendirme imkanları bulunuyor" dedi.

Başkan Çetinkaya ayrıca; "Karabük’te hangi alanda ihtiyaç varsa gecikmeden harekete geçiyoruz. Parklarımızı yeniliyor, kreş yatırımlarımızı büyütüyor, kültürel projelerimizi hızla tamamlıyoruz. Altyapımızı güçlendiriyor, Gar sahası gibi yeni projelerle Karabük’ün geleceğine yön veriyoruz. Bu merkez de Karabük’ün vicdanını ve sorumluluk bilincini yansıtan çok değerli bir adımdır. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Yapılan konuşmaların ardından protokol üyeleri tesisi gezerek bilgi aldı. Katılımcılar, merkezin Karabük’e sağlayacağı katkılardan memnuniyet duyduklarını ifade etti.


Bölgenin En Büyük Sahipsiz Hayvan Bakımevi Hizmete Girdi

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

25.06.2026 33 Görüntülenme

Toplu taşıma esnafımızı denetleyen zabıta ekiplerimiz, daha temiz bir araç içi düzeni, tertip ve nezaketli hizmet için hatırlatmalarda bulundu.

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

25.06.2026 39 Görüntülenme

TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

24.06.2026 56 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekiplerimiz, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.