Karabük’te 23 Nisan Coşkusu Kemal Güneş Caddesi’ne Taşınıyor
Eklenme Tarihi: 22.04.2025 1308 Görüntülenme

Karabük’te 23 Nisan Coşkusu Kemal Güneş Caddesi’ne Taşınıyor

Karabük Belediyesi, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının 105. yılı ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı coşkulu etkinliklerle kutlamaya hazırlanıyor. Şehrin en işlek noktalarından biri olan Kemal Güneş Caddesi (Hürriyet Caddesi), 23 Nisan Çarşamba günü saat 14.00’te çocuklar için eğlence dolu bir etkinlik alanına dönüşecek.

Etkinlik kapsamında çocuklar; oyun grupları, sahne gösterileri, renkli aktiviteler ve çeşitli ikramlarla dolu unutulmaz bir gün geçirecek. Karabük Belediyesi, bayramın ruhuna yakışır bir organizasyonla minik misafirlerini karşılamaya hazırlanıyor.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, etkinlik öncesi yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "23 Nisan, milletimizin bağımsızlık iradesinin tüm dünyaya ilan edildiği, milli egemenliğin teminat altına alındığı çok özel bir gündür. Bu tarihi günde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği bayramı hep birlikte coşkuyla kutlayacağız. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için düzenlediğimiz bu özel programımıza tüm hemşehrilerimizi davet ediyorum."

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

25.06.2026 28 Görüntülenme

Toplu taşıma esnafımızı denetleyen zabıta ekiplerimiz, daha temiz bir araç içi düzeni, tertip ve nezaketli hizmet için hatırlatmalarda bulundu.

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

25.06.2026 35 Görüntülenme

TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

24.06.2026 53 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekiplerimiz, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.