Başkan Özkan Çetinkaya’dan Maça Davet:
Eklenme Tarihi: 23.01.2025 862 Görüntülenme

Başkan Özkan Çetinkaya’dan Maça Davet: "Siz Varsanız Sahada Bir Fazlayız!"

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Liginde mücadele eden Karabük Demirkartal Spor’un 26 Ocak Pazar günü İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ile oynayacağı kritik maça tüm Karabüklüleri davet etti.

Başkan Çetinkaya yaptığı açıklamada; "Şehrimizi Türkiye Basketbol Federasyonu Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi’nde başarıyla temsil eden Karabük Demirkartal Spor’umuz, play-off yolunda çok önemli bir maça çıkıyor. Bu anlamlı mücadelede sporcularımızı yalnız bırakmamalıyız. Tribünleri doldurarak onlara güç verelim. Tüm hemşehrilerimi, Yeni Mahalle Kapalı Spor Salonunda bu heyecana ortak olmaya davet ediyorum" ifadelerini kullandı.

Karabük Demirkartal Spor’un bu önemli maçı, 26 Ocak Pazar günü saat 13.00’te Yeni Mahalle Kapalı Spor Salonunda oynanacak.


Başkan Özkan Çetinkaya’dan Maça Davet: "Siz Varsanız Sahada Bir Fazlayız!"

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

23.06.2026 7 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Büyük Birlik Partisi Genel Sekreteri Sayın Ahmet Yelis’i Belediyemizde ağırladık. Kıymetli ziyaretleri, hoş sohbetleri ve Karabük’ümüze gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.

ADEM Kursiyerlerinin Hazırladığı El Emeği Göz Nuru Eserler Sergilendi

ADEM Kursiyerlerinin Hazırladığı El Emeği Göz Nuru Eserler Sergilendi

23.06.2026 8 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Karabük Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Aile Destek Merkezleri (ADEM) kursiyerlerimizin hazırladığı el emeği göz nuru sergisine kıymetli eşim Derya Çetinkaya katılarak kursiyerlerin heyecanına ortak oldu. Kadınlarımızın elinin değdiği, ürettiği her şey çok kıymetli. Tüm kursiyerlerimizin eline, emeğine sağlık" dedi.

Başkan Çetinkaya Kemal Oyman Sanayi Sitesini Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Kemal Oyman Sanayi Sitesini Ziyaret Etti

23.06.2026 8 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Madeni İşler ve Sanatkarlar Esnaf Odası Başkanımız Sn. Şah İsmail Duru ve kıymetli esnaflarımızın hoş sohbetinden istifade ettik. Rabbim birliğimizi daim eylesin. Kazasız ve belasız hayırlı işler nasip eylesin" dedi.