Karabük Belediyesinin Düzenlediği 4 Günlük Ücretsiz Keltepe Gezisi Sona Erdi
Eklenme Tarihi: 23.01.2025 1014 Görüntülenme

Karabük Belediyesinin Düzenlediği 4 Günlük Ücretsiz Keltepe Gezisi Sona Erdi

Karabük Belediyesinin, Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlediği ücretsiz Keltepe gezisi sona erdi. Dört gün süren etkinlikte vatandaşlar Keltepeyi ve Keltepe Kayak Merkezini ziyaret ederek bölgenin doğal güzelliklerini keşfetti ve temiz havanın tadını çıkardı.

Belediye yetkililerinin rehberliğinde gerçekleştirilen gezide katılımcılar doğa yürüyüşleri yaparak Keltepe’nin eşsiz manzarasını deneyimleme fırsatı buldu. Etkinlik, özellikle ailelerden ve gençlerden yoğun ilgi gördü.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya; "Hemşehrilerimizin bir araya gelip keyifli zaman geçirmesine vesile olduğumuz için mutluyuz. Karabük Belediyesi olarak vatandaşlarımızı doğayla buluşturan bu tür etkinliklere devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.