Karabük Belediyesi Ücretsiz Yüzme Kursları Büyük İlgi Görüyor
Eklenme Tarihi: 13.12.2024 1211 Görüntülenme

Karabük Belediyesi Ücretsiz Yüzme Kursları Büyük İlgi Görüyor

Karabük Belediyesi tarafından 8-13 yaş aralığındaki çocuklar için düzenlenen ücretsiz yüzme kursları, yoğun katılımla başladı. Çocukların hem sportif faaliyetlere yönlendirilmesi hem de yüzme becerisi kazanması amacıyla hayata geçirilen kurslar, alanında uzman eğitmenler eşliğinde gerçekleştiriliyor.

Kurs günlerinde belediye tarafından tahsis edilen ücretsiz servis araçları, öğrencileri belirlenen noktalardan alıp kurs bitiminde yine aynı noktalara bırakıyor. Velilerin de çocuklarını yakından takip edebildiği bu organizasyon, güvenli ve keyifli bir ortamda yüzme öğrenme imkânı sunuyor.

GENÇ NESİLLERİN SPORLA İÇ İÇE OLMASI ÖNCELİĞİMİZ

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, ücretsiz yüzme kurslarının Karabük’teki çocukların sosyal hayata aktif katılımı için önemli bir adım olduğunu belirterek şunları söyledi: "Genç nesillerimizin sporla iç içe büyümesi için her türlü imkânı sunmaya devam edeceğiz. Çocuklarımızın özgüvenlerini artıracak ve sağlıklı bireyler olarak yetişmelerine katkı sağlayacak bu gibi projelerimiz sürecek. Karabük Belediyesi olarak hemşehrilerimizin her alanda yanında olmaya devam edeceğiz."

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 30 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.