Karabük Kent Konseyi Genel Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Eklenme Tarihi: 04.07.2024 1220 Görüntülenme

Karabük Kent Konseyi Genel Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi

Belediyemiz Meclis Toplantı Salonunda gerçekleşen Karabük Kent Konseyi Genel Kurul Toplantısına, Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, siyasi parti, STK temsilcileri ve Kent Konseyi üyeleri katıldı.

Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan genel kurulda bir konuşma yapan Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya; "Kent Konseyi şehirdeki önemli aktörleri bir araya getiren bir platformdur. Kamu kurumlarının, sivil toplumun, meslek örgütlerinin, siyasi partilerin ve muhtarların temsilcileri Kent Konseyinde bir araya gelirler. Kentimizin sorunları ve çözüm noktasında sizlerin görüşleri ve katkıları bizler için büyük önem taşıyor.

Konseyin güzel işler yapacağına, şehrimizin başarısı, kalkınması ve hak ettiği yere gelmesi için azimle çalışacağına yürekten inanıyorum. Bizlerde Karabük Belediyesi olarak elbirliğiyle şehrimiz için en güzelini, en doğrusunu gerçekleştirmek için konseyin yanında olacağız.

Katılımlarınızdan dolayı hepinize çok teşekkür ediyor, Karabük Kent Konseyinin şehrimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Tek liste ile gidilen seçimlerde Enver Malkoç Kent Konseyi Başkanlığına seçilirken, Yürütme Kurulu ise şu isimlerden oluştu: Mustafa Çorbacı, Yıldıray Yıldırım, Abdülmuttalip Kayıkçı, Ahmet Öztürk, Ali Yaşar, Cantekin Ulukaya, Burcu Naime Tanç, Osman Semih Gülen.

Katılımcıların görüş ve taleplerini dile getirmesinin ardından genel kurul toplantısı son buldu.

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 21 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 24 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 17 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.