İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi
Eklenme Tarihi: 06.03.2017 1924 Görüntülenme

İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi

Vatandaşlarımız artık istek ve taleplerini Belediye bünyemizce hazırladığımız sistem ile iletebilirler, şikayet ve taleplerinin son durumlarını takip edebilirler. Bunun için yapmanız gereken http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr adresini ziyaret etmek ve ücretsiz üyelik oluşturmak. Projenin hizmete başlama tarihi 01 Şubat 2016.

Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 444 21 78

WhatsApp İletişim Hatları: 0501 078 78 78 / 0501 178 78 78

Halkla İlişkiler Şikayet ve Talep Web Sayfası: http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr

Post

100. Yıl Kitap Kafe Projesi

29.01.2019 107 Görüntülenme

100. Yıl Kitap Kafe projemiz, 100. Yıl Yaşam Kompleksi içerisinde yer almaktadır. Kitap Kafe projemiz, üniversiteli gençlerimizin ve öğrencilerimizin kitap okuyabilecekleri, internet erişimi olan nezih bir mekan olarak planlanmıştır.

Post

Şehir Parkı Projesi

07.01.2019 660 Görüntülenme

İhale çalışmalarını tamamladığımız Karabük’ün en büyük Şehir Parkı ve Rekreasyon Alanı projemiz, 21.000 m2 alan üzerinde yapılmaktadır. Aynı zamanda halkın eğlence ve dinlenme ihtiyaçları açısından da doğa ile iç içe bir alan olacak.

Post

Kedi Evleri Projesi

07.01.2019 31 Görüntülenme

Kış aylarının gelmesiyle, sahipsiz sokak kedilerinin soğuktan korunması için Karabük Belediyesi marangozhanesinde yapımları tamamlanan 10 adet kedi evi, Safran Kamp Doğa Sporları Derneği Üyeleri tarafından mahallelere yerleştirildi.