İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi
Eklenme Tarihi: 06.03.2017 7457 Görüntülenme

İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi

Vatandaşlarımız artık istek ve taleplerini Belediye bünyemizce hazırladığımız sistem ile iletebilirler, şikayet ve taleplerinin son durumlarını takip edebilirler. Bunun için yapmanız gereken http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr adresini ziyaret etmek ve ücretsiz üyelik oluşturmak. Projenin hizmete başlama tarihi 01 Şubat 2016.

Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 444 21 78

WhatsApp İletişim Hatları: 0501 078 78 78 / 0501 178 78 78

Halkla İlişkiler Şikayet ve Talep Web Sayfası: http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr

Post

5000 Evler Bahçelievler Mahallesi Sosyal Yaşam Merkezi

30.07.2021 10:48:04 18 Görüntülenme

Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili, pandemi nedeniyle ara verdiği üçüncü dönem projelerinin açılış ve temel atma törenlerine başladı. Törende konuşan Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili; "Bizim görevimiz şehrimizde yaşayan herkese hizmet etmektir. Kesinlikle etnik ve bölgesel milliyetçilik yapmıyoruz. Bu güne kadar Karabük’te hiç kimseyi birbirinden ayırmadık" dedi.

Post

Plastik Atıkların Piroliz Yöntemi ile Bertaraf Edilmesi ve Geri Kazanımı Projesi

24.05.2021 14:15:38 181 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yapılan ihale ile şehrin çöplerini elektriğe dönüştürmeye hazırlanırken, BAKKA destekli ve Türkiye’de ilk olan bir proje ile de plastik atıkları ekonomiye kazandırmaya başlıyor. Karabük Belediyesi, Karabük Üniversitesi ve Karabük Ticaret ve Sanayi Odası’nın ortaklığıyla yürütülen Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı destekli "Plastik Atıkların Piroliz Yöntemi ile Bertaraf Edilmesi ve Geri Kazanımı" projesinin açılış toplantısı gerçekleştirildi.

Post

Yaşlı Bakım ve Dinlenme Merkezi Projesi

21.05.2021 14:02:25 241 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, Yaşlı Bakım Merkezi’nden sonra Yaşlı Dinlenme Merkezi’ni de hizmete aldı. Pandemi koşullarında yapılan açılışta, Belediye Başkan Yardımcısı Seher Berker ve Belediye Başkanı Rafet Vergili’nin eşi Emine Vergili yaşlılarla bir araya geldi.