İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi
Eklenme Tarihi: 06.03.2017 2319 Görüntülenme

İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi

Vatandaşlarımız artık istek ve taleplerini Belediye bünyemizce hazırladığımız sistem ile iletebilirler, şikayet ve taleplerinin son durumlarını takip edebilirler. Bunun için yapmanız gereken http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr adresini ziyaret etmek ve ücretsiz üyelik oluşturmak. Projenin hizmete başlama tarihi 01 Şubat 2016.

Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 444 21 78

WhatsApp İletişim Hatları: 0501 078 78 78 / 0501 178 78 78

Halkla İlişkiler Şikayet ve Talep Web Sayfası: http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr

Post

Sıfır Atık Projesi

15.04.2019 5 Görüntülenme

Sıfır Atık Projesi kapsamında atıkları kontrol altına almak ve gelecek nesillere daha temiz ve yaşanabilir bir dünya bırakmayı amaçlayan ve bu konudaki faaliyetlerini aralıksız sürdüren Karabük Belediyesi, Atık Getirme Merkezi üniteleri ve geri dönüşüm üniteleri yerleştirildi. Böylece elektrikli ve elektronik eşyalar, kağıt, karton, plastik, metal, cam, tekstil atıkları ve bitkisel atıklar ayrı ayrı sınıflandırılıp, toplanarak geri dönüşüme tabi tutulacaktır.

Post

Şirinevler Peyzaj Düzenleme Projesi

05.03.2019 240 Görüntülenme

Araç ve yaya trafiğinin en yoğun olduğu bölgelerden birisi olan Şirinevler Bulvarı, yaptığımız peyzaj düzenlemesi ile modern ve estetik bir görünüme kavuştu. Orta refüj ve trafik adası üzerinde konuşlandırılan 11 adet fıskiyeli ahşap görünümlü havuz, hastane duvarı üzerinde yer alan 4 adet su perdesi ve 50 adet saksı formunda süs bitkisiyle hemşehrilerimize görsel bir zenginlik yaşatıyor. Ayrıca Araştırma hastanesi arkasında yeni açılacak bulvar ile trafik ulaşımı ciddi ölçüde rahatlatılmıştır.

Post

100. Yıl Kitap Kafe Projesi

29.01.2019 525 Görüntülenme

100. Yıl Kitap Kafe projemiz, 100. Yıl Yaşam Kompleksi içerisinde yer almaktadır. Kitap Kafe projemiz, üniversiteli gençlerimizin ve öğrencilerimizin kitap okuyabilecekleri, internet erişimi olan nezih bir mekan olarak planlanmıştır.