İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi
Eklenme Tarihi: 06.03.2017 10570 Görüntülenme

İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi

Vatandaşlarımız artık istek ve taleplerini Belediye bünyemizce hazırladığımız sistem ile iletebilirler, şikayet ve taleplerinin son durumlarını takip edebilirler. Bunun için yapmanız gereken http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr adresini ziyaret etmek ve ücretsiz üyelik oluşturmak. Projenin hizmete başlama tarihi 01 Şubat 2016.

Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 444 21 78

WhatsApp İletişim Hatları: 0501 078 78 78 / 0501 178 78 78

Halkla İlişkiler Şikayet ve Talep Web Sayfası: https://halklailiskiler.karabuk.bel.tr

Post

Bilim Şenliği Projesi

26.02.2024 6 Görüntülenme

Karabük Belediyesi Bilim ve İnovasyon Merkezinde “Bilim Şenliği” gerçekleştirildi.

Post

Yeni Bulvarlar Projesi

23.02.2024 17 Görüntülenme

Plan ve projeleri Belediyemiz tarafından hazırlanan ve kamulaştırma işlemleri tamamlanan 3 yeni bulvarımızı Karabük halkının hizmetine sunacağız. İlk bulvarımıza 2024 yılında 5000 Evler Bilim Merkezi bölgesinde başlıyoruz. Karabük ile Kapullu bölgesini birbirine kavuşturuyoruz.

Post

Millet Lokantası Projesi

15.02.2024 80 Görüntülenme

Yaklaşık 200 kişi kapasiteli ve günde en az bin kişiye yemek verilebilecek Millet Lokantası Projesi, Karabük Merkezdeki Eski Balık Pazarı olarak bilinen otobüs duraklarının olduğu yerde Çay Yolu Parkı Projesinin içerisinde yapılacaktır. Üç kap yemek, su ve ekmek ücreti 50 TL olarak belirlenmiştir.