Karabük Belediyesi Kurban Bayramı’nda da Vatandaşın Yanındaydı
Eklenme Tarihi: 02.06.2026 81 Görüntülenme

Karabük Belediyesi Kurban Bayramı’nda da Vatandaşın Yanındaydı

Karabük Belediyesi, Kurban Bayramı süresince Et Kesim Kombinasında vatandaşlara tamamen ücretsiz kurban kesim hizmeti sundu. Bayram boyunca devam eden hizmet sayesinde vatandaşlar, kurban ibadetlerini hiçbir ücret ödemeden, hijyenik ve güvenli bir ortamda rahatça yerine getirdi.

HEM YER TAHSİS EDİLDİ HEM DE ÜCRETSİZ KESİM HİZMETİ VERİLDİ

Karabük Belediyesi, Kurban Bayramı süresince vatandaşların ibadetlerini huzur, güven ve hijyen içerisinde yerine getirebilmesi için tüm imkanlarını seferber etti. Belediyeye ait Et Kesim Kombinasında yürütülen organize çalışmalar sayesinde, bayram dönemi boyunca hem düzenli bir pazar alanı oluşturuldu hem de yüzlerce hayvandan oluşan kurban kesim işlemi tek bir aksaklık yaşanmadan tamamlandı.

Bayram öncesinde Et Kesim Kombinasında yoğunluk yaşanmaması adına titiz bir planlama yapan Karabük Belediyesi, 22 adet kapalı alan ve 35 adet açık alan olmak üzere toplam 57 adet yer satışı gerçekleştirerek düzenli bir yerleşim düzeni sağladı. Alan tahsislerinin ardından başlayan bayram sürecinde ise en büyük kolaylık vatandaşa sunuldu. Karabük Belediyesi, kombinaya gelen vatandaşlar için tüm kurban kesim hizmetlerini tamamen ücretsiz olarak gerçekleştirdi.

Profesyonel ekiplerce hijyenik koşullarda yürütülen ücretsiz kesim hizmeti kapsamında adeta zamanla yarışıldı. Bayramın ilk günü 45 adet büyükbaş ve 80 adet küçükbaş olmak üzere toplam 125 hayvanın kesimi tamamlanırken, yoğunluk ikinci ve üçüncü günlerde de devam etti. İkinci gün 57 adet küçükbaş, üçüncü gün ise 47 adet büyükbaş hayvanın kesimi sorunsuz şekilde yapıldı. Bayram süresince toplamda 229 adet kurbanlık hayvan, modern tesislerde işinin ehli personeller tarafından, dini vecibelere ve sağlık kurallarına tam uyum sağlanarak yürütüldü. Süreç boyunca hiçbir olumsuzluk veya teknik problemle karşılaşılmadı.

Süreci yakından takip eden ve kurban kesim hizmetlerinin planlanan şekilde başarıyla tamamlandığını belirten Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Kurban Bayramı süresince hemşehrilerimizin ibadetlerini en temiz, en düzenli ve en huzurlu ortamda yerine getirebilmesi için Et Kesim Kombinamızda üst düzey tedbirler aldık. Alan tahsislerimizle pazar alanımızda düzeni sağlarken, bu manevi günlerde vatandaşlarımızın bütçelerine ve hayatlarına doğrudan dokunmak adına kesim hizmetlerimizin tamamını ücretsiz olarak sunduk.

Kurban kesimini hiçbir aksaklığa mahal vermeden, tam bir hijyen ve düzen çerçevesinde gerçekleştiren tüm çalışma arkadaşlarıma canıgönülden teşekkür ediyorum. Bu vesileyle tüm hemşehrilerimin geçmiş Kurban Bayramı’nı bir kez daha tebrik ediyor; sağlık, huzur ve esenlik dolu günler diliyorum."

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 31 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.