Başkan Çetinkaya, Aydınlıkevler Mahallesi’ndeki Bayramlaşma Programına Katıldı
Eklenme Tarihi: 29.05.2026 101 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya, Aydınlıkevler Mahallesi’ndeki Bayramlaşma Programına Katıldı

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Aydınlıkevler Mahallesi’nde düzenlenen Kurban Bayramı buluşmasına katılarak mahalle sakinleriyle bayramlaştı. Cuma namazı sonrasında gerçekleştirilen ve yaklaşık 500 kişinin katıldığı programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Muhabbetin, paylaşmanın ve kardeşliğin ön plana çıktığı buluşmada, cami avlusunu dolduran mahalle sakinleriyle tek tek kucaklaşan Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, vatandaşların bayram sevincine ortak oldu. Yaklaşık 500 kişinin yer aldığı programda hemşehrileriyle hasbihal eden Başkan Çetinkaya, geleneksel ikramlar eşliğinde bayramın bereketini mahalle sakinleriyle birlikte paylaştı.

Program ile ilgili bir açıklama gerçekleştiren Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, gösterilen yoğun ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirerek; "Kurban Bayramı'nın manevi iklimini, Aydınlıkevler Mahallemizde hemşehrilerimizin büyük teveccühü ve sarsılmaz gönül birliğiyle yaşadık. Vatandaşımızla omuz omuza verdiğimiz bu anlamlı buluşma, şehrimizin kardeşliğinin ve dayanışmasının ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha gösterdi. Şehrimizin bu sarsılmaz birliği ve beraberliği her şeye değer. Bu güzel sofrayı dualarıyla bereketlendiren, bizleri bağrına basan tüm kardeşlerime canı gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim eylesin. Tüm hemşehrilerimizin Kurban Bayramı mübarek olsun" dedi.

 


Başkan Çetinkaya, Aydınlıkevler Mahallesinde Düzenlenen Kurban Bayramı Buluşmasına Katıldı

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.