Karabük Belediyesi’nden Kemal Güneş Caddesi’nde Büyük İftar Buluşması
Eklenme Tarihi: 16.03.2026 265 Görüntülenme

Karabük Belediyesi’nden Kemal Güneş Caddesi’nde Büyük İftar Buluşması

Karabük Belediyesi, Ramazan ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu şehirle buluşturacak geniş katılımlı bir iftar programı düzenliyor. 17 Mart 2026 Salı günü Kemal Güneş Caddesi’nde kurulacak iftar sofralarında vatandaşlarımız bir araya gelerek oruçlarını birlikte açacak.

Karabük Belediyesi tarafından “Soframızda Birlik, Şehrimizde Bereket” sloganıyla düzenlenecek program, Ramazan ayının manevi atmosferini şehir merkezinde vatandaşlarla buluşturacak.

Geçtiğimiz yıl ilk kez gerçekleştirilen ve yaklaşık 7 bin kişinin katılımıyla düzenlenen iftar programı, şehirde geniş katılımla gerçekleşmişti. Bu yıl da Kemal Güneş Caddesi’nde kurulacak iftar sofralarında vatandaşlarımız aynı sofrada buluşacak.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Ramazan ayının paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren müstesna bir zaman dilimi olduğunu belirterek tüm vatandaşlarımızı iftar programına davet etti. Başkan Çetinkaya; "Ramazan’ın bereketini ve kardeşlik atmosferini hemşehrilerimizle birlikte yaşayacağız. Tüm vatandaşlarımızı Kemal Güneş Caddesi’nde kuracağımız iftar soframıza davet ediyorum" ifadelerini kullandı.

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

25.06.2026 20 Görüntülenme

Toplu taşıma esnafımızı denetleyen zabıta ekiplerimiz, daha temiz bir araç içi düzeni, tertip ve nezaketli hizmet için hatırlatmalarda bulundu.

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

25.06.2026 30 Görüntülenme

TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

24.06.2026 52 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekiplerimiz, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.