Karabük’te İçme Suyu İçin 7 Yeni Sondaj Kuyusu
Eklenme Tarihi: 15.03.2026 227 Görüntülenme

Karabük’te İçme Suyu İçin 7 Yeni Sondaj Kuyusu

Karabük Belediyesi, kentte içme suyu kaynaklarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü tarafından yürütülen proje çerçevesinde 7 yeni içme suyu sondaj kuyusunun çalışmaları tamamlanma aşamasına geldi.

2025 yılı sonunda ihalesi gerçekleştirilen proje kapsamında açılan kuyularda yapılan analizlerde, içme suyu standartlarına uygun ve kullanılabilir nitelikte su kaynaklarına ulaşıldığı belirlendi.

Teknik çalışmaların tamamlanmasının ardından depo, klorlama sistemi, iletim hattı ve gerekli mekanik ekipmanların kurulumu gerçekleştirilerek elde edilen suyun şehir şebekesine aktarılması planlanıyor.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, su kaynaklarının güçlendirilmesine yönelik yatırımların şehir açısından büyük önem taşıdığını belirterek, içme suyu altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların planlı şekilde sürdüğünü ifade etti. Başkan Çetinkaya, kuraklık riskine karşı gerekli tedbirleri aldıklarını ve vatandaşların sağlıklı içme suyuna erişiminin öncelikleri arasında yer aldığını kaydetti.


Karabük’ün Su Kaynakları Güçleniyor

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

25.06.2026 20 Görüntülenme

Toplu taşıma esnafımızı denetleyen zabıta ekiplerimiz, daha temiz bir araç içi düzeni, tertip ve nezaketli hizmet için hatırlatmalarda bulundu.

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

25.06.2026 30 Görüntülenme

TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

24.06.2026 52 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekiplerimiz, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.