Karabük’te Kar Küreme ve Temizlik Çalışmaları Devam Ediyor
Eklenme Tarihi: 08.01.2026 285 Görüntülenme

Karabük’te Kar Küreme ve Temizlik Çalışmaları Devam Ediyor

Karabük’te geçtiğimiz günlerde etkili olan yoğun kar yağışının ardından Karabük Belediyesi, şehir genelinde yürüttüğü kar küreme ve tuzlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Kar yağışının sona ermesine rağmen ekiplerimiz, kent genelinde ulaşımın ve günlük yaşamın sorunsuz şekilde devam edebilmesi için sahada görev yapıyor.

Belediye ekiplerimiz tarafından cadde, sokak ve yaya alanlarında biriken karlar temizlenirken, şehir genelinde düzenin sağlanmasına yönelik çalışmalar planlı şekilde yürütülüyor.

Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, kar sonrası sürecin titizlikle yönetildiğini belirterek şu ifadeleri kullandı: "Kar yağışının ardından da ekiplerimiz sahada görev yapmaya devam ediyor. Şehrimizin tamamında yürütülen çalışmalarla günlük yaşamın en kısa sürede normal seyrine dönmesini amaçlıyoruz. Hemşehrilerimizin huzuru ve şehir düzeni için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz."

Karabük Belediyesi ekiplerimiz, hava koşullarına bağlı gelişmeleri yakından takip etmekte olup ihtiyaç duyulan tüm noktalarda görev başında olmaya devam edecektir.

   


Karabük’te Kar Küreme ve Temizlik Çalışmaları Devam Ediyor

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 31 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.