Karabük Belediyesi’nden Yücel Huzurevi’ne Anlamlı Ziyaret
Eklenme Tarihi: 10.10.2025 565 Görüntülenme

Karabük Belediyesi’nden Yücel Huzurevi’ne Anlamlı Ziyaret

Karabük Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı çerçevesinde toplumun her kesimine dokunan örnek bir etkinliğe daha imza attı. Belediye personellerimiz, Bilim Merkezi ve KAMER personelleriyle birlikte Yücel Huzurevi’ni ziyaret ederek huzurevi sakinleriyle bir araya geldi.

Ziyarette büyüklerimizle sohbet edilerek keyifli anlar yaşandı, tecrübeleri ve yaşam anıları paylaşıldı. Bilim Merkezi personellerimiz, huzurevi sakinlerine sanal gerçeklik (VR) gözlükleriyle farklı şehirleri ve doğa manzaralarını gezme imkânı sundu. Teknolojiyle buluşan büyüklerin yaşadığı heyecan ve mutluluk görülmeye değerdi.

Etkinlikte ayrıca canlı müzik performansı da yer aldı. Bazı huzurevi sakinleri şiirler okuyarak duygu dolu anlar yaşatırken, Belediye personellerimiz program sonunda büyüklerimize çiçek ve çeşitli hediyeler takdim etti.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi: "Büyüklerimiz, geçmişten bugüne taşıdıkları bilgi, tecrübe ve değerlerle bizler için en kıymetli hazinemizdir. Onların yüzünü bir nebze olsun güldürebilmek, kendilerini değerli hissettirmek bizler için en büyük mutluluktur. Belediyemiz, sosyal belediyecilik ilkesi doğrultusunda her yaştan hemşehrimize dokunan çalışmalarını sürdürecektir."

 


Karabük Belediyesi’nden Yücel Huzurevi’ne Anlamlı Ziyaret

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.