Başkan Çetinkaya’dan Mevlid Kandili Mesajı
Eklenme Tarihi: 03.09.2025 508 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya’dan Mevlid Kandili Mesajı

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Mevlid Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Başkan Çetinkaya mesajında şu ifadelere yer verdi; "Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V.)’in dünyayı teşrifleriyle insanlığa huzur, merhamet ve adaletin kapılarını araladığı mübarek bir geceye daha kavuşmanın huzurunu yaşıyoruz.

Mevlid Kandili, bizlere sadece Efendimizi anmayı değil, aynı zamanda onun ahlakını, adalet anlayışını, merhametini ve insan sevgisini hayatımıza rehber edinmeyi hatırlatır. Bugün bizlere düşen, onun yolundan giderek kardeşliğimizi pekiştirmek, gönüllerimizi sevgi ve muhabbetle birleştirmektir.

Dualarımızın kabul, gönüllerimizin huzur bulduğu bu özel gecede; ülkemizin birliği ve beraberliği, şehrimizin huzuru ve geleceği, mazlum coğrafyaların kurtuluşu için ellerimizi semaya açıyoruz.

Bu vesileyle tüm hemşehrilerimin ve İslam âleminin Mevlid Kandili’ni en içten dileklerimle tebrik ediyor, bu mübarek gecenin Karabük’ümüze, ülkemize ve tüm insanlığa barış, sağlık ve hayırlar getirmesini Yüce Rabbimden niyaz ediyorum."

Vefat ve Başsağlığı

Vefat ve Başsağlığı

08.06.2026 30 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Geçirdiği elim kaza neticesinde hayatını kaybeden CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Mustafa Erten’e Yüce Allah’tan rahmet; kederli ailesine, sevenlerine ve Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatına sabır diliyorum. Şehrimizin başı sağ olsun" dedi.

Şehir Bize Emanet

Şehir Bize Emanet

08.06.2026 33 Görüntülenme

Karabük’ümüzün her noktasında, gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Ekiplerimizle birlikte şehrimizin dört bir yanındayız.

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

Başkan Çetinkaya’dan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye Ziyaret

07.06.2026 32 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi, AK Parti İl Başkanımız Ferhat Salt, Milletvekillerimiz Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile birlikte makamında ziyaret ettik. Şehrimizin huzuru, güvenliği ve devam eden kamu yatırımları üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdiğimiz Sayın Bakanımıza yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor; nazik ev sahipliği ve şehrimize gösterdiği yakın alaka için teşekkür ediyorum" dedi.