Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi İçin Protokol İmzalandı
Eklenme Tarihi: 27.06.2025 760 Görüntülenme

Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi İçin Protokol İmzalandı

Karabük Belediyesi’nden anlamlı bir eser daha: "Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi" protokolü imzalandı.

Karabük’ün hayırsever iş insanlarından merhum Recep Özçelik’in adını yaşatmak ve kente kalıcı bir sosyal yaşam alanı kazandırmak amacıyla eşi Yücel Özçelik hanımefendi tarafından başlatılan "Aktif Yaş Alma Merkezi" projesi için önemli bir adım atıldı. Karabük Belediyesi tarafından tahsis edilen arsa üzerinde yükselecek merkezin protokolü, Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya ile hayırsever Yücel Özçelik arasında imzalandı.

"Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi"nin, Karabük’ün büyüklerine kaliteli zaman geçirebilecekleri, spor yapabilecekleri, sosyal ve kültürel faaliyetlere katılabilecekleri, aynı zamanda toplumla bağlarını güçlendirebilecekleri nitelikli bir ortam sunması hedefleniyor.

Protokol töreninde konuşan Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya; "Merhum Recep Özçelik Amcamızın adını yaşatacak bu kıymetli eseri kentimize kazandıran Yücel Özçelik Hanımefendiye Karabük halkı adına şükranlarımı sunuyorum. Hayırsever vatandaşlarımızın desteğiyle Karabük’ü daha yaşanabilir, daha güçlü bir şehir haline getirme kararlılığımız devam ediyor. Bu güzel örneğin diğer hayırseverlerimize de ilham olmasını temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.

Yücel Özçelik ise, eşinin hatırasını yaşatmak adına böyle anlamlı bir projeye imkân tanıyan Karabük Belediyesi’ne ve Başkan Çetinkaya’ya teşekkür ederek duygularını paylaştı.

Karabük’te sosyal belediyecilik anlayışının önemli bir göstergesi olarak görülen "Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi"nin kısa süre içerisinde inşasına başlanması planlanıyor.

 

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

23.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Bazen pazarda tezgah başında, bazen çay masasında, bazen caddede, sokakta yanınızdayız. Siz nerdeyseniz biz de ordayız. Sevginiz, samimiyetiniz ve desteğinizle Karabük’ümüzü çok daha güzel yarınlara taşıyacağız. İyi ki varsınız" dedi.

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

23.06.2026 38 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Büyük Birlik Partisi Genel Sekreteri Sayın Ahmet Yelis’i Belediyemizde ağırladık. Kıymetli ziyaretleri, hoş sohbetleri ve Karabük’ümüze gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.