Karabük Dijitalleşmede Öncü Şehirlerden Biri Oldu
Eklenme Tarihi: 27.01.2025 912 Görüntülenme

Karabük Dijitalleşmede Öncü Şehirlerden Biri Oldu

Karabük Belediyesi, Avrupa Birliği finansmanı ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) iş birliğiyle yürütülen Bugünün Gençleri Geleceğin Meslekleri Projesi kapsamında seçilen dört pilot il arasında yer alarak dijitalleşme ve teknoloji alanında öncü bir adım attı.

Proje kapsamında kurulan Dijital Gençlik Merkezleri’nin (DİGEM) açılışı, Grand Ankara Hotel & Convention Center’da düzenlenen törenle gerçekleştirildi. Açılışa Belediye Başkan Yardımcımız Kamil Temel ve Kültür ve Sosyal İşler Müdürümüz Ersin Özmen katıldı. Açılış sırasında Karabük Bilim Merkezi’nden canlı bağlantı yapıldı.

Dijital Gençlik Merkezleri, gençlerin robotik kodlama, teknoloji, dijital pazarlama ve e-dönüşüm gibi alanlarda kendilerini geliştirmelerine olanak tanıyacak. Karabük Belediyesi, bu projeyle gençlerin donanımlı bireyler olarak yetişmesine katkı sunarken kentin teknoloji temelli kalkınmasına da öncülük etmeye devam ediyor.

Karabük Belediyesi olarak, dijitalleşme ve geleceğin mesleklerine yönelik projelere desteğimizi sürdürerek gençlerimizin daha güçlü bir geleceğe adım atmasını sağlamayı hedefliyoruz.

 

Hemşehrilerimize Yeni Nesil Akıllı Duraklarımızı Sorduk

Hemşehrilerimize Yeni Nesil Akıllı Duraklarımızı Sorduk

23.06.2026 22 Görüntülenme

Mikrofonu hemşehrilerimize uzattık, yeni nesil akıllı duraklarımızı sorduk. Konforlu ve teknolojik ulaşım için şehrimizin her köşesinde çalışmaya devam ediyoruz.

Başkan Çetinkaya Gece Gündüz Sahada

Başkan Çetinkaya Gece Gündüz Sahada

22.06.2026 31 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, gün boyu süren yoğun mesaisinin ardından akşam saatlerinde 5000 Evler Mahallesi Şahin Tepesi Betim İş Merkezi esnaflarıyla bir araya geldi. Sıcak ve samimi bir ortamda başlayan buluşma, gece geç saatlere kadar sürdü.

Karabük’te Dolu Dolu Yaz Dönemi: Yaz Kursları İçin Kayıtlar Başladı

Karabük’te Dolu Dolu Yaz Dönemi: Yaz Kursları İçin Kayıtlar Başladı

22.06.2026 81 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, çocukların yaz tatilini verimli geçirmesi ve yetişkinlerin sağlıklı bir yaşam sürmesi amacıyla düzenlediği Yaz Kursları için kayıt sürecini başlattı. Yüzme, Kur'an-ı Kerim ve Sağlıklı Yaşam Egzersizleri gibi farklı branşların yer aldığı kurslar, Temmuz ayında kapılarını açacak.