‘Mavi Kadar Güzeliz’ Projesi Başladı
Eklenme Tarihi: 12.01.2025 637 Görüntülenme

‘Mavi Kadar Güzeliz’ Projesi Başladı

Karabük’te otizm farkındalığını artırmayı ve otizmli bireylerin sosyal yaşama katılımını desteklemeyi hedefleyen "Mavi Kadar Güzeliz" projesi, Karabük Otistik Çocuklar Derneği tarafından hayata geçirildi. Proje, İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü tarafından destekleniyor.

Projenin açılış töreni, Karabük Belediyesi Kanyon Düğün Salonu’nda geniş bir katılımla gerçekleşti. Törene Karabük Valisi Mustafa Yavuz, Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç, Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Eskipazar Belediye Başkanı Serkan Civa ve AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt’ın yanı sıra dernek üyeleri, özel gereksinimli çocuklar ve aileleri katıldı.

Başkan Çetinkaya, yaptığı konuşmada, projenin toplumda evrensel değerlerin yeşermesine ve otizmli bireylerin güçlü bir şekilde desteklenmesine katkı sağlayacağını belirterek; "Belediye olarak bu tür projelere her zaman destek vermeye devam edeceğiz. Farkındalık oluşturmak ve bu güzel bireylerin yanında olmak, hepimizin görevidir" dedi.

 

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

25.06.2026 16 Görüntülenme

Toplu taşıma esnafımızı denetleyen zabıta ekiplerimiz, daha temiz bir araç içi düzeni, tertip ve nezaketli hizmet için hatırlatmalarda bulundu.

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

25.06.2026 30 Görüntülenme

TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

24.06.2026 52 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekiplerimiz, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.