Jandarma Parkı Törenle Açıldı
Eklenme Tarihi: 01.11.2024 1203 Görüntülenme

Jandarma Parkı Törenle Açıldı

Karabük Belediyesi tarafından 100. Yıl Mahallesi 1082. Sokakta, 2.500 metrekarelik alanda yapımı tamamlanan Jandarma Parkı, bugün düzenlenen törenle halkımızın hizmetine açıldı.

Çocuk oyun alanları, yürüyüş yolları ve sosyal donatılarıyla her yaş grubuna keyifli vakit geçirme imkânı sunan Jandarma Park, Karabük’ümüze hayırlı olsun.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya açılışta yaptığı konuşmada; "Burası ilk devraldığımızda yüzde yüz beton zemine sahip bir alandı; şimdi ise yüzde 40’ını yeşillendirdik ve içerisine 20’yi aşkın ağaç diktik. İnşallah çocuklarımız ve ailelerimiz burada güzel zaman geçirecek. Buradan bir de uyarı yapmak istiyorum, parkları sadece kameralar ve güvenlik görevlileri değil, hep birlikte bizler koruyacağız. Bu parklar inşallah çocuklarımızın en mutlu anlarına şahitlik edecek ve bizler bu tür projelerin yapımına devam edeceğiz" dedi.

Açılış törenine Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Garnizon Komutanı Vekili Jandarma Albay Kubilay Ayvaz, Karabük İl Emniyet Müdürü Mehmet Ali Hasan Köse, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, Karabük eski Belediye Başkanı Enver Tümen, protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.


Jandarma Parkı Törenle Açıldı

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

25.06.2026 14 Görüntülenme

Toplu taşıma esnafımızı denetleyen zabıta ekiplerimiz, daha temiz bir araç içi düzeni, tertip ve nezaketli hizmet için hatırlatmalarda bulundu.

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

25.06.2026 30 Görüntülenme

TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

24.06.2026 52 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekiplerimiz, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.