Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya’dan 19 Eylül Gaziler Günü Mesajı
Eklenme Tarihi: 18.09.2024 1036 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya’dan 19 Eylül Gaziler Günü Mesajı

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, 19 Eylül Gaziler Günü münasebetiyle bir mesaj yayınladı.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya mesajında şu ifadelere yer verdi; "Tarih boyunca özgürlük ve bağımsızlığı en büyük değer olarak gören Türk milleti, hiçbir zaman esarete boyun eğmemiştir. Aziz vatanımızın her karış toprağında, bu uğurda şehit düşen kahramanlarımızın ve gazilerimizin fedakârlıkları yatmaktadır. Gazilik, milletimizin kahramanlık destanlarının bir nişanı, vatan sevgisinin en yüce göstergelerinden biridir. Bugün bizler, bu topraklarda hür bir şekilde yaşıyorsak, bunu şehitlerimize ve gazilerimize borçluyuz.

Gazilerimiz, Türkiye Cumhuriyeti’nin bekası için canını ortaya koyan, milletimizin güven ve huzur içinde yaşamasını sağlayan kahramanlarımızdır. Onların vatanseverliği, cesareti ve fedakârlıkları, bizler için her zaman yol gösterici olacak, bıraktıkları emanetlere kararlılıkla sahip çıkacağız. Ay yıldızlı bayrağımızı bu topraklarda ilelebet dalgalandırmak hepimizin en kutsal görevidir.

Bu vesileyle, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak üzere, vatanımız için canlarını feda eden aziz şehitlerimizi ve ebediyete intikal etmiş kahraman gazilerimizi saygı ve minnetle anıyor, hayatta olan gazilerimize ise sağlıklı, huzurlu ve uzun ömürler temenni ediyorum."

Karabük’te Dolu Dolu Yaz Dönemi: Yaz Kursları İçin Kayıtlar Başladı

Karabük’te Dolu Dolu Yaz Dönemi: Yaz Kursları İçin Kayıtlar Başladı

22.06.2026 53 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, çocukların yaz tatilini verimli geçirmesi ve yetişkinlerin sağlıklı bir yaşam sürmesi amacıyla düzenlediği Yaz Kursları için kayıt sürecini başlattı. Yüzme, Kur'an-ı Kerim ve Sağlıklı Yaşam Egzersizleri gibi farklı branşların yer aldığı kurslar, Temmuz ayında kapılarını açacak.

Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor

Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor

22.06.2026 26 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, su tüketimini azaltmak ve su kaynaklarını korumak amacıyla şehir genelindeki park, bahçe ve refüj sulamalarında şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıyor. Kurumsal bir hassasiyetle yürütülen bu uygulamayla temiz içme suyu kaynakları muhafaza edilirken, su tasarrufunda toplumsal bilincin artırılması hedefleniyor.

Biz Çalışıyoruz, Karabük’ümüz Güzelleşiyor

Biz Çalışıyoruz, Karabük’ümüz Güzelleşiyor

22.06.2026 28 Görüntülenme

Yeni haftaya da tam kadro, Karabük’ün her köşesinde başladık. Ekiplerimiz sahada, işimizin başındayız. Enerjimiz yerinde motivasyonumuz tam. Mutlu haftalar Karabük.