Karabük Belediyesi Ekipleri Çalışıyor, Kent Güzelleşiyor
Karabük Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerimiz, şehrimizin güzelleşmesi ve hemşehrilerimizin taleplerinin karşılanması için yoğun bir şekilde çalışıyor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Karabük Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerimiz, şehrimizin güzelleşmesi ve hemşehrilerimizin taleplerinin karşılanması için yoğun bir şekilde çalışıyor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Sevgili çocuklar, tatil sevincinizi paylaşıyor; bu dönemi hem öğrenerek hem de eğlenerek geçirmeniz için hepinizi Yaz Kurslarımıza bekliyorum. Ayrıca 04 Temmuz’da sizler için bir sürprizimiz olacak, bizi takip etmeye devam edin. Sağlıklı, mutlu ve bol keyifli tatiller" dedi.
Karabük Belediyesi, şehir içi ulaşımın yükünü çeken minibüslerde hizmet standardını yükseltmek için sahaya indi. Zabıta ekiplerimiz; minibüs esnafına temizlik, kılık-kıyafet ve yolculara karşı güler yüzlü hizmet konusunda hatırlatmalarda bulundu.
TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.
© 2026 Karabük Belediyesi - Created By Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü.