Ücretsiz Yüzme Kursu Kayıtları Başlıyor
Eklenme Tarihi: 11.07.2024 2413 Görüntülenme

Ücretsiz Yüzme Kursu Kayıtları Başlıyor

Belediyemizin 8 -13 yaş grubu öğrencilerine yönelik düzenlediği ücretsiz yüzme kursları için kayıtlar başladı.

Çocukların yaz tatilini en güzel şekilde geçirmeleri için büyük olanak sunan bu etkinlik için kayıt yaptırmak isteyenler Sosyal Yaşam Merkezlerimizden ve Belediye binamızda ikinci katta bulunan Çağrı Merkezimizden kayıtlarını yaptırabileceklerdir.

Öğrencilerimiz belediyemiz tarafından ücretsiz servis araçları ile belirlenen noktalardan alınarak, kurs bitiminde aynı noktalara bırakılacaktır.

Başvuru Şartları ve Bilgilendirmeler:

  1. 8 - 10 ve 11 - 13 yaş aralığındaki kendi öz bakımlarını yapabilen çocuklarımız yüzme kurslarından yararlanabileceklerdir.
  2. Yüzme kurslarımıza katılmak isteyen çocuklarımız Sosyal Yaşam Merkezlerimizden ve Belediye binası ikinci katta bulunan Çağrı Merkezimizden kayıtlarını yaptırabileceklerdir.
  3. Yüzme kurslarımız Salı ve Perşembe günleri saat 11.30 - 12:30 arasında yapılacaktır.
  4. Kaydını yaptıran öğrencilerimiz Belediyemiz tarafından ücretsiz servis araçları ile belirlenen noktalardan alınarak kurs bitiminde aynı noktalara bırakılacaktır.
  5. Bir öğrenci ile birlikte en fazla bir velimiz gelebilecektir. Öğrencilerimizin yanında velilerimizin olması gerekmektedir.
  6. Öğrencilerimiz yüzme kursuna gelirken yanlarında terlik, havlu, mayo ya da şort ve bone getireceklerdir. Bone yüzme havuzundan temin edilebilir.

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 26 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 31 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 21 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.