Başkan Çetinkaya:
Eklenme Tarihi: 03.04.2024 1480 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya: "Teşekkürler Karabük"

Karabük Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Bundan sonra birlik olma, bir olma ve Karabük için daha çok çalışma zamanıdır" dedi.

Belediye Başkanımız Çetinkaya açıklamasında; "Aziz Karabüklüler, değerli hemşehrilerim; 31 Mart akşamı kazananın sadece Karabük olduğu bir seçimi geride bıraktık. Seçim kampanyamız süresince attığımız her adımda, çaldığımız her kapıda tek gayemiz hemşehrilerimizin gönüllerine girebilmek ve şehri imar hedefi ile projelerimizi anlatmaktı. Sizler ise seçimlerde kullandığınız oylarınızla yepyeni bir dönemi başlattınız. Bize olan güven, sevgi ve destekleri için partimizin kıymetli yöneticilerine, kadınlarımıza ve gençlerimize, kampanyamıza katılan gönüllülerimize, bize oy versin veya vermesin tüm Karabüklülere bu tarihi başarının bir parçası oldukları, gönül verdikleri ve katkı sundukları için ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Bundan sonra birlik olma, bir olma ve Karabük için daha çok çalışma zamanı. Bunu da siz kıymetli hemşehrilerimle birlikte, hep beraber başaracağız" dedi.

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

Ulaşımda Konfor ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz

25.06.2026 20 Görüntülenme

Toplu taşıma esnafımızı denetleyen zabıta ekiplerimiz, daha temiz bir araç içi düzeni, tertip ve nezaketli hizmet için hatırlatmalarda bulundu.

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi

25.06.2026 30 Görüntülenme

TÜBİTAK desteğiyle hayata geçirdiğimiz "Karabük’te Köyler Bilimle Buluşuyor" programımızı bugün Cumayanı İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirdik.

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

Karabük Belediyesinden Sinek ve Haşerelere Karşı Yoğun Mücadele

24.06.2026 52 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekiplerimiz, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.